Jak postupovat při zamítnutí reklamace?

Z ničeho nic mi přestal fungovat můj mobilní telefon, za který jsem dal nemalé peníze. Telefon byl v záruce, proto jsem se obrátil na značkový servis, kde mi řekli, že telefon je zkorodovaný (vnikla prý do něj voda), a nechtějí mi uznat záruční opravu. Nejsem si vědom, že bych telefon nečím polil, nebo se jinak do něj dostala tekutina. Nepracuji ani v žádném prostředí, kde by mohl telefon zvhnout. Prosím o radu, co mám dělat?
Otázku vložil: Honza

Odpovědi na otázku

1 odpověď, Napsat odpověď

  1. 02 listopadu 2016, 16.41

    Toto je velmi častá výmluva sevisů. Nechte si prokázat, proč usuzují na vniklou kapalinu. Jak přišli na to, že voda vnikla do přístroje po dobu vašeho používání (proč ne ve výrobě), jak poškození telefonu svědčí o tom, že nebyla do přístroje vložena vadná součástka (zkorodovaná nebo náchylná ke vzdušné korozi). V mezním případě si požádejte posudek od nezávislého soudního znalce.

Odpověď na otázku:

Jméno/nick *

Mail (nebude se zobrazovat) *

Website

Netporadna.cz - veřejné diskuzní fórum