O2. Kde získám svůj OKU kód?
8.9.2024Jsem zákazníkem O2 Czech Republic a chci přejít jinému operátorovi. Kde získám svůj OKU kód (Ověřovací kód účastníka), který slouží k přenosu telefonního čísla nebo pevného internetu k jinému poskytovateli?
OKU kód – paušální zákazník
OKU zjistíte v internetové samoobsluze Moje O2 na internetových stránkách Moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s Vaším telefonním číslem a v kartě produktu sjeďte úplně dolů k odkazu Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU). OKU kód Vám bude zpřístupněn po zadání Vašeho administrátorského hesla.
OKU kód – zákazníci s předplacenou kartou
Pro získání OKU kontaktujte operátora telefonicky na čísle *11 nebo přes chat v online samoobsluze Moje O2. Po ověření prostřednictvím hovoru nebo PUK kódu Vám bude OKU zasláno SMS zprávou.